Vaak vragen klanten zich af hoe een klantbezoek er uit ziet. Wat gebeurd er nou allemaal precies en waar moet u zich als klant rekening mee houden?
Vaak kunnen problemen op afstand worden opgelost, dit bespaart weer in een klantbezoek en in de kosten.
Indien er wel een klantbezoek van toepassing is zullen wij een inventaris maken van apparatuur in uw netwerk, de bekabelde situatie en het wifi signaal. Vaak word u gevraagd om toestemming om foto’s te nemen van bijvoorbeeld apparatuur en de situatie.
Dit heeft als reden dat als u ons later benaderd wij precies weten hoe het zou moeten functioneren in uw netwerk en we bijvoorbeeld precies weten waar bekabeling langs loopt.
Voor toekomstige uitdagingen binnen uw netwerk scheelt dit vaak al de extra onderzoekskosten indien u ons akkoord geeft voor het verwerken van deze data.
Wij streven voor een prettige ervaring voor onze klanten, hierom betaald u ook niet extra voor het inventariseren van uw apparatuur, bekabeling en extra informatie welke van toepassing kan zijn.